piątek, 16 lutego 2018

It's better to look up...

Aparat fotograficzny w telefonie nie musi służyć (tylko) do robienia sobie miliona selfie z dziubkiem ;-) Dla mnie jest to narzędzie do rejestrowania okruchów dnia codziennego, scen widzianych kątem oka, miejsc mijanych w biegu. Ten layout prezentuje jedną z takich fotek.



Zdjęcie zrobiłam latem zeszłego roku. Mijając biurowce stojące przy ulicy podniosłam na chwilę głowę do góry i zauważyłam, że chmury na niebie odbijają się w ich oknach. Telefon miałam w kieszeni, więc zrobienie zdjęcia to był moment.



O tej porze roku bardzo brakuje mi światła i słońca, tęsknie za latem i takim błękitnym niebem, więc zdjęcie zostało wywołane i trafiło "na warsztat". 



Do wykonania pracy wykorzystałam wyłącznie papiery. Naprawdę nie czułam potrzeby użycia tutaj czegokolwiek więcej: ani naklejek, ani tekturek, ani tasiemek czy sznureczków, żadnego chlapania mgiełkami.

Swój layout zgłaszam na wyzwanie lutowe "Clean & simple" zorganizowane przez sklep Przyda Się.

  Clean and simple

Pozdrawiam, Ania.

4 komentarze:

  1. łał, zdjęcie jest absolutnie fantastyczne!
    wielki błękit, piękna barwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemna praca. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Przyda Się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca :)Cudownie wykonana:) Dziękujemy z udział w wyzwaniu Przyda Się :)Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się ;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger