czwartek, 6 lutego 2020

ATC - coffee break

Lutowa edycja Cyklu Formalnego na fejsowej grupie ScrapElektrownia poświęcona jest kartom ATC. Jednym z wyzwań jest zrobienie karty na temat "Zaproszenie na kawę/herbatę". Nie mogłam się zdecydować - kawa czy herbata? Zrobiłam więc dwa zestawy kart, a dziś prezentuję Wam ten "kawowy".


Wyszedł mi bardzo "clean&simple": stempelki odbite na białym papierze, wycięte i przyklejone na papier kraftowy. Tyle. Dumałam długo, co by tu jeszcze dodać, ale nic więcej nie pasowało. Ani naklejki, ani chlapanie mgiełkami, ani papiery scrapowe, nawet kartki ze starej książki nie.



Do wykonania kart wykorzystałam zestaw stempli od Citrus Twist Kits "Daily grind" (kwiecień 2019). I jak Wam się podoba? Bo mnie bardzo - wszystkie cztery karty zachowam dla siebie ;-)

Pozdrawiam serdecznie, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger