czwartek, 16 kwietnia 2020

ATC: urodziny

Marcowe wyzwanie ATC na ArtGrupie już dawno się skończyło, moja wymiankowa karta dawno wyruszyła w drogę, a ja jeszcze nie pokazałam tutaj swojego zestawu kart. Czas nadrobić to zaniedbanie.


Tematem wyzwania były urodziny. Zatem na moich ateciakach zagościły epickie torciki.


Troszkę powyżywałam się tu technologicznie: decoupage (torciki to obrazki z serwetki naklejone klejem do decu na beermatę 1 mm, a potem wycięte nożyczkami), gesso i akwarele (kolorowe tło), stemplowanie (pięciolinia z nutkami), embossing na gorąco (białe ażurowe serwetki w tle), wstążeczki (kokardy na torcikach), naklejki (napisy), a na koniec pomiziałam tu i ówdzie złotawym woskiem (czego na zdjęciach oczywiście nie widać). Uff!


Jestem bardzo zadowolona z efektu. Mam nadzieję, że Wam też ten soczyście kolorowy projekt się podoba.


Pozdrawiam serdecznie, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger