wtorek, 13 lutego 2018

Warsztat świętego Mikołaja

Tak, tak, wiem, już mamy luty, zauważyłam ;-) Jednak pracę pokazaną poniżej uważam za naprawdę udaną. Lepiej pokazać ją Wam późno niż wcale. 


W ramach szykowania w grudniu prezentów świątecznych wpadłam na pomysł, jak wykorzystać technikę poznaną kiedyś na warsztatach mixed media. Tak oto powstał zestaw postarzanych butelek.


Do ich wykonania wykorzystałam szklane butelki oczyszczone z etykietek, farby akrylowe (biała, brązowe, turkusowa), wyciski z masy papierowej, zrobione w sylikonowych foremkach, oraz gel medium (do przyklejenia wycisków do butelek). Na koniec zostały polakierowane lakierem niewodnym w sprayu.


Wszystkie detale i wypukłości wyszły pięknie podkreślone. Efekt tak bardzo mi się spodobał, że jedną butelkę zostawiłam dla siebie.


Praca była pokazana jako inspiracja w styczniowym wyzwaniu "Prezenty (z)ręcznie robione" na blogu Kwiatu Dolnośląskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger