poniedziałek, 26 listopada 2018

Art-journal o muzyce w życiu

Na blogu Kwiatu Dolnośląskiego trwa jeszcze wyzwanie listopadowe "Życie jest jak muzyka", pozwolę więc sobie pokazać Wam tutaj moją inspirację do tego wyzwania. Jest to wpis w art-journalu.


Do wykonania pracy wykorzystałam: białe gesso, wycinki z gazety, stempel klawiatury fortepianu, gazę, dwie mgiełki, pastę strukturalną i maskę, pastę woskową kameleon oraz akrylowe tusze splash.


Art-journal ma służyć nie tylko jako artystyczne miejsce wyrażania swoich myśli, ale także jako prozaiczny poligon doświadczalny. W tym wpisie na białe gesso nakładałam przez maskę białą pastę strukturalną. Chciałam przetestować sposób, który podkreśliłby tę strukturę bez wprowadzania konkretnego koloru.


Przetarłam delikatnie wszystkie wypukłości odrobiną pasty woskowej na czubku palca. Efekt okazał się dokladnie taki, jakiego potrzebowałam. Jestem bardzo zadowolona z tego, jak wzór naniesiony przez maskę prezentuje się w tym wpisie.


Zachęcam Was do eksperymentowania oraz oczywiście do wzięcia udziału w wyzwaniu - zgłaszajcie swoje muzyczne prace (niekoniecznie mediowe), nagroda czeka!

Pozdrawiam serdecznie, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger