sobota, 1 grudnia 2018

Kartka świąteczna na listopadowy lift Towarzystwa Dobrej Zabawy

Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej, czas zacząć myśleć o kartkach z życzeniami dla bliskich i przyjaciół. W tym roku wyjątkowo nie zostawiłam tego tematu na ostatnią chwilę i oto na zdjęciach poniżej moja najnowsza świąteczna kartka.


Śnieżną burzę i śnieg osadzający się na dachach domów i gałązkach tworzy biały tusz akrylowy splash. Poza tym do stworzenia kartki wykorzystałam papier kraftowy, scrapowy i kosteczki dystansowe.


W przypadku braku natchnienia lub pomysłów (co może się zdarzyć przy robieniu n-tej kartki) przydają się scrapowe mapki. Ta kartka powstała właśnie jako lift kartki Anny Wysockiej, ogłoszony jako konkurs na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy.


Co prawda zamiast ramek użyłam domków, zamiast kwiatków - plastrów pomarańczy, a zamiast listków - gałązek sosnowych, ale kartka wyszła piękna i bardzo mi się podoba. Wkrótce ruszy w Polskę niosąc ze sobą nasze serdeczne świątecznie życzenia.

Tak więc zgłaszam swoją kartkę na listopadowy lift Towarzystwa Dobrej Zabawy.


Pozdrawiam serdecznie, Ania.

2 komentarze:

  1. Анна, вы очень творчески подошли к решению нашей проблемы. Использование домов и апельсинов делает вашу работу оригинальной и неповторимой. Спасибо от ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalnie i niezwykle klimatycznie😍dziękuję za zabawę z TDZ pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger