czwartek, 18 lipca 2019

Layout o twórczych wspomnieniach

17 Dolnośląskie Warsztaty Craftowe za nami, czekanie na kolejne (za rok) umila mi świadomość, że już 24 - 25 sierpia odbędzie się 5 Twórczy Koniec Lata. Jedną z rzeczy, którą lubię w z tych imprezach, są konkursy.


Dziś chciałabym pokazać Wam layout, który zrobiłam na jeden z konkursów zlotowych -  tematem były wspomnienia z minionych zlotów. Na zdjęciach pokaz, jaki odbył się w czasie 12 DWC.


Papiery użyte w pracy to kolekcje od Studio Tekturek. Piankowe litery w tytule wydawały mi się nie dość białe, więc przemalowałam je kilkoma warstewkami białego gesso. Do tego oczywiście enamel dotsy, chlapanie dwoma kolorami mgiełek i białym tuszem akrylowym.


Mam zestaw stempelków z napisami w tematyce "craftowej" i bardzo fajny efekt dało wielokrotne odbicie ich na tle pracy, z niewielkim przesunięciem, bez ponownego moczenia w tuszu. Polecam ten prosty trik, na pewno zastosuję go ponownie w przyszłości.


Mapka, do której wykonałam layout, jest dla mnie dość nietypowa - zdjęcia znajdują się na środku, a nie na lewej lub prawej stronie scrapa. Ale po to są konkursy, aby spróbować w nich czegoś nowego (albo dawno nie stosowanego).

Łatwo się domyślić, że z niecierpliwością czekam na ogłoszenie konkursów na 5 TKL. Oprócz zapowiedzianych z wyprzedzeniem przed imprezą, są też wyzwania niespodzianki ogłaszane na miejscu. Świetny sposób na mobilizację do tworzenia to wziąć w nich udział. To jak, dołączycie?

Pozdrawiam serdecznie, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger