sobota, 25 stycznia 2020

ATC - pchli targ

Nowy rok, nowe wyzwania, a przynajmniej nowe rzeczy do wypróbowania. Postanowiłam wykonać projekt, którego jeszcze nie robiłam, czyli zestaw ATC (artist trading card).


Zestaw składa się z trzech kart i jego tematem jest "flea market", czyli pchli targ i znajdowane na nim starocie. Tematyke zaczerpnęłam ze styczniowego wyzwania ATC na blogu ArtGrupy ATC.


W tle mamy stare książki i zeszyty, wymieszane z koronką i pochlapane mgiełkami.


Z targu staroci na moje karty trafiły: ramy obrazów i luster, rzeźby, wiaderka, walizki, konik na biegunach, karty do gry i dziwaczne latarnie. To elementy z kolekcji Old Manor od Mintay by Karola.


Świetnie się bawiłam robiąc ten zestaw i już robię sobie kolejne.

Pozdrawiam serdecznie, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger