środa, 17 czerwca 2020

Layout o morzu

Wróćmy dzisiaj do projektu, którego dość dawno nie było na blogu. Czas na layout!


Wakacje tuż przed nami, ale nie wiadomo jak to z nimi będzie. Nic nam jednak nie przeszkadza we wspominaniu wyjazdów minionych, co niniejszym czynię.


Wspominamy morskie klimaty na morskich papierach od UHK Gallery. Do tego papier kraftowy, gaza, większe i małe kryształki, a na koniec chlapnięcia białym tuszem akrylowym.


Niniejszym melduję, że do wykonania tej pracy zużyłam wszystkie mleczne szklane kropelki, jakie jeszcze miałam w opakowaniu, czyli należy mi sie skrapowy medal za wykorzystanie przydasia do końca ;-)


Tak mi przyszło do głowy pytanie: co robicie ze swoimi layoutami? Ja umieszczam je na mini sztaludze na szafce, a jak już zrobię kolejny, to poprzedni wędruje do albumu. Jak to jest u Was? Robicie w ogóle jakieś scrapy?




Pozdrawiam serdecznie, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger