niedziela, 13 czerwca 2021

Layout o święcie piwonii i zaproszenie na wyzwanie

W dniu dzisiejszym odbywa się w arboretum w Wojsławicach 5-te Święto Piwonii i miałam wielką  przyjemność uczestniczyć tam w spacerze po ogrodzie z przewodnikiem, a tak naprawdę z naukowcami i botanikami wspaniale opowiadającymi wszystkim zainteresowanym nie tylko o tych pięknych kwiatach, ale i o samym arboretum. Wróciłam stamtąd jak co roku zachwycona i już nie mogę się doczekać kolejnej wizyty w Wojsławicach.


Zanim jednak zgram wszystkie zdjęcia z aparatu i zrobię z nich kolejny albumik, mam dla Was layout ze zdjęciami sprzed roku, z poprzedniego piwoniowego święta.


Layout ten zrobiłam do scrapowej mapki jako inspirację w czerwcowym wyzwaniu, jakie zostało ogłoszone na blogu Kwiatu Dolnośląskiego.


Wyzwanie polega na wykonaniu layoutu lub kartki do jednej z zaproponowanych mapek. Ja bardzo lubię robić scrapy do mapki i Was też zachęcam do tego typu twórczości. Zapraszamy do zabawy, nagrody czekają!


Pozdrawiam serdecznie, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger