wtorek, 12 czerwca 2018

Albumik na dziecięce zdjęcia

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam mały albumik idealny na dziecięce zdjęcia. Powstał z okazji majowego Dnia Mamy, ale że niedawno mieliśmy Dzień Dziecka - nadal jest na czasie ;-)


Tytuł albumu to stempelek odbity na papierze, wycięty i przyklejony na dystansie z krążka grubego papieru (odstaje naprawdę minimalnie).


Przód i tył okładki ozdabiają kompozycje wycięte z papieru scrapowego.


Całość została spięta kółkami do bindowania albumów. Użyłam ich w swoim albumie chyba po raz pierwszy, zazwyczaj strony montuję do okładki metodą "hidden hinge plus". Kółka przechodzą przez grzbiet okładki, a nie przez jej strony. Albumy spinane kółkami najczęściej w ogóle nie mają grzbietu, ale taka konstrukcja okładki wpadła mi w oko w jednym z tutoriali na YouYube i przypadła mi do gustu. Kółka można wykorzystać do przywiązania ozdóbek: u mnie to koraliki i kokardka.



Strony w środku są proste, bez żadnych klapek, kieszonek i innych urozmaiceń. Na wewnętrznych stronach okładek również niczego nie umieściłam. Są oklejone tak pieknym papierem, że aż żal go zakrywać.


Zdjęcia już wybrane, wywołane, teraz trzeba chwili wolnego czasu, aby je wkleić do środka.

Mam nadzieję, że mieliście udany Dzień Dziecka ;-) i pozdrawiam serdecznie, Ania.

1 komentarz:

  1. Super! Muszę przy okazji zapytać o ten grzbiet kryty a z kolkami...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger