poniedziałek, 18 marca 2019

Junk journal z kartkami ze starej książki

Robienie junk journali wciąga, więc dziś mam dla Was zdjęcia kolejnych dwóch stron z mojego niebieskiego journala w stylu vintage.


Lutowe wyzwanie na blogu Art Grupy to "użyj stron starej książki". Jak widać na zdjęciach, nie było to dla mnie zbyt trudne, bo niektóre strony w moim journalu to właśnie kartki ze starej książki.


Książkowa kartka została tłem do podwójnej kieszonki na tagi i książeczkę. Jeden tag włożony jest z boku, a reszta od góry.


Kieszonka jest półprzezroczysta i ozdobiona zostałą przeszyciem oraz prościutkim kolażem: skrawkiem kartki z książki i naklejką.


Na lewej stronie kolejny kolaż ze skrawków kartki z książki: grafika z siatką azymutalną i urywek tekstu o analizie gwiazd. Mimo ozdób, nadal mamy sporo miejsca na swoje własne notatki.


Dodatkowym miejscem na zdjęcia i notatki są oczywiście tagi.


Wśród nich mamy prościutką książeczkę: złożony na trzy części wydruk etykietek vintage.


Zgłaszam powyższe dwie strony mojego journala na lutowe wyzwanie "użyj stron starej ksiażki" z cyklu Junk Journal 2019 na blogu Art Grupy.



Pozdrawiam serdecznie, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger