środa, 13 marca 2019

Junk journal z tkaniną i koronką

W bazie vintage junk journala, którą niedawno Wam pokazywałam, już nie jest pusto. Ozdobiłam wnętrze przedniej okładki i pierwszą stronę. Zapraszam do oglądania zdjęć :-)


Starałam się całość utrzymać w jednej kolorystyce. Nie wiadomo, jak długo będzie mi się to udawać, ale tu się udało: mamy na tapecie odcienie niebieskiego, beże i pożółkłe kartki ze starej książki.


Oprócz papieru ksero barwionego herbatą i papierów scrapowych wykorzystałam tutaj papier ryżowy w zegary oraz torebki po herbacie ekspresowej. Te po miętowej przez jakiś czas nawet pachną.


Papier ryżowy jest przepiękny i używam go w junk journalu tylko dlatego, że kupiłam go aż trzy razy, czyli mam na stanie trzy egzemplarze :D Tutaj jest tłem do mini kolażu ze skrawkiem strony ze starej książki.


Na wewnętrznej stronie okładki znajduje się podwójna kieszeń uszyta na maszynie z płótna, juty i bawełnianych koronek. 


Pierwsza strona po prawej ma przyklejoną do krawędzi klapkę-kieszonkę ze starej koperty. Miejsce klejenia maskują naklejki z papieru washi. Mimo ozdób na stronie nadal jest mnóstwo miejsca na to, co w journalu najważniejsze, czyli pisanie, rysowanie, wklejanie...


W kieszeniach i kieszonkach mamy: mini książeczkę, tagi z papierów scrapowych i tagi z grubego papieru bazowego: jeden z uchwytem z koronki, a drugi z pięknym stemplem w postaci maszyny do pisania. Książeczka jest wykonana ze skrawka bibułki i papierów w kratkę barwionych w herbacie.


Na blogu Art Grupy ATC w tym roku trwa całoroczna zabawa w robienie junk journali, zgłaszam więc swoje dwie strony na projekt styczniowy z wytyczną "użyj tkaniny".


Pozdrawiam serdecznie, Ania.

1 komentarz:

  1. Podoba mi się Twoja styczniowa stronka ... piękna pastelowa kolorystyka (też jestem ciekawa jak długo uda mi się utrzymać kolory, którymi rozpoczęłam). Przypomniałaś mi, że w poprzednich Junk journalach stempli używałam (ta skleroza). Widzę, że też lubisz schowki i kieszenie wszelakie. Super ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger