niedziela, 15 września 2019

Layout o wędrówce

Zdjecia przywołujące naprawdę miłe wspomnienia lubię umieszczać na layoutach. Praca, którą Wam dzisiaj pokażę, przywołuje wspomnienia podwójnie: przypomina wakacyjną wspinaczkę w Bieszczadach i 17 Dolnośląskie Warsztaty Craftowe, w trakcie których powstała na wyzwanie do mapki. Zapraszam do oglądania.


Kolorystyka pracy to moje ulubione niebieski i zielony, z dodatkiem szarości i bieli. Kolekcja papierów o tematyce podróżniczej pochodzi od Studio Forty - ten papier w choinki jest po prostu idealny do tematyki moich zdjęć.


Ozdoby to enamel dots, spinacz w kształcie strzałki, korkowa naklejka i oczywiście chlapanie mgiełką. Przydały się też małe papierowe tagi.


Robienie skrapa do mapki to moja ulubiona wersja konkursu scrapbookingowego - dla mnie to zabawa taka jak układanie puzzli albo rozwiązywanie krzyżówki.


Zdjęcia z kolejnych wakacyjnych wędrówek już czekają na swoje layouty. Trochę papierów z kolekcji jeszcze mi zostało i przydadzą się na pewno - w tym roku znowu byłu górki ;-)


Mam nadzieję, że Wasze wakacje były udane! Pozdrawiam serdecznie, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger