poniedziałek, 16 grudnia 2019

Albumik parawanikowy o pięknych chwilach jesiennych

Robienie mini albumików to dla mnie frajda, chętnie testuję nowe konstrukcje i pomysły w praktyce. Dziś mam dla Was zdjęcia efektu takich testów. Post jest nieco spóźniony. Pewnie widzieliście już ten albumik na blogu Kwiatu Dolnośląskiego w połowie listopada, ale i tak zapraszam do oglądania zdjęć.


Mamy dzisiaj na ekranie prosty i kompaktowy albumik na małe zdjęcia, w formie harmonijki. Wymiary zewnętrzne okładki to około 8 cm na 22 cm.


Dzięki sztywnym okładkom z beermaty albumik bez problemu można postawić w pionie. Może nam posłużyć jako mini galeria zdjęć do postawienia na komodzie. Idealny prezent pod choinkę np. dla dziadków chcących na co dzień widzieć zdjęcia ukochanych wnuków.


Album ma postać rozkładanego parawaniku. Mamy tu do dyspozycji po 4 kwadratowe panele (7x7 cm) w 3 rzędach. Skrajne panele w środkowym rzędzie są podzielone na pół, co urozmaica całą konstrukcję. Na wykonanie bazy z okładką wystarczą 2 duże papiery skrapowe i 2 kawałki tekturki.


Jeśli chcemy w albumiku zmieścić większą ilość zdjęć, możemy w nim zamontować dodatkowe elementy konstrukcyjne. Ja zrobiłam: małą harmonijkę zawiązywaną sznurkiem (na zdjęciu powyżej), mini kopertkę z takim samym zamknięciem i pionową kieszonkę.


Każdy panel to miejsce albo na zdjęcie, albo na element konstrukcyjny, albo na ozdoby. Elementy konstrukcyjne pozwalają nam zmieścić w albumiku liczbę zdjęć większą niż liczba paneli. Kopertka jest także świetnym miejscem na karteczki z notatkami.


Wypełniając panele starajcie się zrobić to tak, aby po skończeniu projektu album nabrał grubości równomiernie. Kopertkę, kieszonkę i harmonijkę celowo umieściłam w osobnych rzędach. Dzięki temu albumik nie ma "górki" w jednym miejscu i po zamknięciu wygląda ładnie.


Mój albumik to taka "oglądajka" - mam w nim swoje ulubione zdjęcia z tegorocznej jesieni, w tym sporo zdjęć z Festiwalu Dyni, jaki odbył się w Ogrodzie Botanicznym we Wrocławiu.


Wykorzystane papiery to klimatyczna kolekcja "Life stories" od Mintay by Karola.


Mam nadzieję, ze albumik Wam się podoba. To dobry pomysł na szybki prezent dla kogoś pod choinkę, zwłaszcza jeśli macie już jakieś zdjęcia do umieszczenia w środku.

Pozdrawiam serdecznie, Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Mint dots , Blogger